Friday, April 25, 2008

آخ جون دوتای دیگه اش..نه! فقط شنبه


با غرور که راه میری در مملکت خودت چشم می خوری
در هر جای دیگه دنیا اگر بودم فقط تحسین میشدم
اگر با لبخندی از تو دزدیم راه می رفتم
ببین لبهات کار بزرگی کرده با اون خنده اش
الان تب دارم چون بدهکارم. تو کجایی کاز؟
بالاخره وایت بالانسم درست شد اما خودم خراب شدم
همیشه تو دنیا یکی سفید میشه اون یکی قرمز
امروز خیلی سفید شدی که من انقدر قرمز شدم؟
آره... داشتی از سقف میزدی بیرون
تو دنیای منی من برات بیس می زنم و هزار غلط دیگه هم
شعر آخر منی فقط فقط مال منی
این ننه بابای منم تا یکی رو میبینن شلوغش می کنن
تو این کارو برای من کردی یا این دیوانه ها...تو مدل نیستی
تو غول چراغ نیستی تو یک فرشته ای...
نگذار عکس بگیرن ازت
ببین تو بردی...تو همیشه برنده ای
سه هیچ دیروز
دو یک امروز و بدنم تعجب کرد دیگه
کاش الان شنبه بود
وای اگه الان بارون بگیره پنجره ها رو باز گذاشتیم
همه چی خیس میشه رنگ میگیره به هم...میشه پاپ آرت. من مونو کروم می خوام سفییییید دور چشما سیاه..سقف قرمز
سِرم رو اگه الان بکشم چی میشه میمیرم؟
اونوقت مامانم اینا چی میگن؟ میگن این مهمونا برای من اومدن و من مردم
نگرانم بودی اما من می خواستم نباشی. تو الان سردت میشه چون پ... رو چ... سگِ گوسفند خر من
خوب الان جات خالیه دیگه چون رو پا بند نیستم حس شل دارم
چشم خوردم از این دوروزه پر غرورم
فردا رو بیخیال می شم و پس فردا رو نه دیگه
شنبه فقط شنبه باید بیاد زودتر حتی نه جمعه فقط شنبه
شنبه ها میشه مرد و یک شنبه هم زنده نشد
شنبه روز هفتم بود و من خودم نبودم دو تا بال داشتم و سه تا شاخ
همون شنبه شگونش بیشتره
تا حالا شده سرت سنگین باشه و همه جلوت برقصن؟
می خوایی چی کارشون کنی اون لحظه؟ گازشون بگیری؟
غلط می کنی! تو سگ کثافت منی...بقول خودت..می فهمی؟ می فهمی؟
از شبی که نوید داشت می رفت سربازی این کارو نکرده بودم...جونم خیلی باحال بود
هنوز قیژ قیژش تو گوشمه
نگرانی ات بی مورده چون من حالم خوبه
بهتر از من هم مگه کسی هست الان
فقط دیگه خوابم نمی بره...چه کار کنیم؟
باحال بودا... می خوای الان بریم تا پنجره هارو ببندیم؟