Saturday, October 28, 2006

آخ تعطیلی چه خوبه!

امروز همه جا باز شده ولی من میخوام مد جدید رو تعطیل کنم تا سه روز عید بگیرم ...با یه کفش قدیمی با لباس سرمه ای بچگیهام ...مث بچه مدرسه ای های عینکی برم بیرون بدون مرخصی......وای چه حالی میده وقتی همه فکر کنن تو هیچ غمی نداری و مامانت تنها کسیه که دوستت داره!!!!!!!!!فکر کن...تازه پاستیل هم بخوری...! به همه مثل آدمهای آزاد نگاه کنی و آونا رو آزاد دوست داشته باشی... بری ببینی تمام کوچه های اندیشه رو تابلوی ورود ممنوع گذاشتن ولی تو با کارت خبرنگاری میتونی بری تو . بگی من عاشقتم وآی سه تایی بخندیم ..."من که ناراحت نمیشم" !من با این جمله روزه ام رو شکستم آخه ضعف داشتم دیگه داشتم کف اتوبوس پخش میشدم .بهم میگفتن بگو بابا بگو خدا قبول میکنه ...اولش گفتم نه تا افطار دو سه روز بیشتر نمونده صبر میکنم تا خدا منو نزنه....اما تا دیدم همه میگن اشکال نداره فریاد زدم " من از هیچی ناراحت نمیییییییییییییییشم!"...آخه نظر مردم شرطه!!مگه نه خوشمزه؟ اصلا" به من چه