Wednesday, January 07, 2009

Walking on Clouds


It's often very difficult to change people's attitudes.
But some people come to our life to wonder us about the things that are not respond at all.
As I was taking this picture that rescue angel was quietly quite!

.......................

غوطه ور شدن در باقالی های کنار آسمان تجربه ای زیبا بود... زمانی که پرزیدنتِ کوچکم در خودش و رویاهایش غرق بود سرودم
....

با سکوت دست ساز خودم
تمام دنیا را به چالش می کشم
ناله هایتان برایم شیرین می شود
کاری برای انجام دادن دارم
ناوابسته به تمام آدم ها
وقت آن رسیده
که لباس موفقیت من
از دست های زمخت گرفته شود
خشکشویی برود
بزنم سر چوب
تا آن روز که از پیاده روی بر ابرها سیر شدم
خودم
به تن بکشم
...
خانم عزیز

با تمام زنانگی و بوی عجیب و دیوانه کننده ات
ناوابستگی زنانه را از ناجی رویایی ات پس بگیر
شخصیت مستقل خودت را بنویس و سر در خانه بچسبان
این طور جذاب تر به نظر می رسی
تا زمانی که به زور آب پرتقال و لازانیا برای خودت جا باز می کنی
تا بداند که تو به تنهایی خیلی هستی
و کاری برای انجام دادن داری
می توانی به جای افتخار کردن باعث افتخار شوی
این طور خواستنی خواهی بود

.....
سروده هایم تمام شد
اما کلام آخر(این از آنِ من است)

گذر دُلُرُسا به سوی جلجتا
گذری با رنج و محنت
باورِ رویاهای فراموش شده
رویاهای رها شده
در ویرانی ناباوری ام
با دست های تو
هموار می شود
حتی زمانی که در خوابی
پرزیدنتِ رویاهای ناباور

..................
Breaking News
"One message that I have, and I think we all share, is that we want you to succeed. Whether we're Democrat or Republican, we care deeply about this country," Bush told Obama before lunch with the former presidents.

Mankind attitude!

This is the reason of a successful country!!!