Wednesday, January 10, 2007

روی بالاترین پله فکر کن


فارسی، فرانسه یا انگلیسی چه فرقی میکنه
صدای قشنگ استاد گم شده تو فریاد با لهجه پاکستانیها...اردو
از استاد یاد گرفتم که برای اتفاق های کوچک و سطحی خیلی خوشحال نباشم
باید بالاتر فکر کنم ...این رو دوست دارم
به تو! هم یاد دادم که برای ضایع شدنت جلوی فلان قزن قرتک توسط شهریار...خیلی ناراحت نشی چون هیچ کدوم اون دو نفر انقدر ارزش برای فکر کردن هم ندارن چه برسه به ناراحت شدن
بالاتر از این دغدغه ها رو خودمون داریم مثل فلوی مکرر عکس های من...لرزش دستهای من
تحویل نگرفتن آقایون توسط مهران مدیری
باید بالاتر فکر کنیم...این رو دوست دارم
داد نزن استاد گوشم دیگه طاقت درد نداره
داد نزن که تو به فکر آسمان خراش و من به فکر یه اتاق اندازه تو واسه خواب
باید بالاتر فکر کنی
اینجوری که همه باید بالاتر فکر کنن ...پس کی پایین تر فکر کنه.
این پایینی ها از بیکاری فصلی پچ پچ میخورن
استاد گوشم دیگه طاقت درد پچ پچ نداره
پچ پچ ..پچ پچ..پچ پچ های زنانه...کی تموم میشه ؟
اگه تموم بشه دوباره چی شروع میشه؟
درس جدید کی شروع میشه؟
این بلاتکلیفی رو دوست دارم
یه لنز جدید میاد که تشنج رو فیلتر میکنه
میخوام فقط با اون لنز عکس بگیرم
چشم هام طاقت درد تشنج نداره
اما تو رویا خونه رو آروم میبینم
بالکن رو آبی میبینم و بارونی
این رو دوست دارم
من پیاده روی تنهایی دوست ندارم
من دستهای خیس تورو دوست دارم
دلم برات تنگ میشه
این رو دوست دارم