Tuesday, November 14, 2006

نمیخوام بشنوم

از یه حدی که میزنه بالا معیاری برای اندازه گیریش نیست
من بیشترم یا تو ِ من دیوونه ترم یا تو؟
Did i disapoint you or let you know?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?

فوری باید خفه اش میکردم ... این کنترل کجاست ؟
یکی اینو خفه اش کنه...کجااااااااست
'Cause I saw the end before we'd begun,
دیر رسیدم
کنترل تو دهن سگم بود که داشت میدوید بیرون
صدا بیشتر و بیشتر میشد
I know you well,
I know your smell.
I've been addicted to you
.

برگشتم طرف منبع صدا
از اونم دور شده بودم
دیگه خیلی دیر شده بود
صدا آروم تر شد
آرومتر
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

بالاخره خفه اش کردم
دستهام اناری شده بود
و همه میخواستن اون انار له شده رو از دستم بگیرن
اما فقط لبهاشون تکون میخورد ولی صدایی از کسی در نمیومد
باید سگم رو پیدا میکردم
باید کنترل راه دورمو ازش میگرفتم
I am a dreamer but when I wake,
You can't break my spirit -
it's my dreams you take.
And as you move on,
remember me,
Remember us and all we used to be
کنترل تو دستم عرق کرده بود....عجب خواب بدی بود
به یک روانکاو احتیاج دارم